Επιλέξτε σελίδα

Συνολική ανάβαση/κατάβαση: +250/-50μ.
Αφετηρία: Θέση Χαλικάκι (υψόμ. 820μ.) 39 18 27.61N 21 47 16.78E
Τερματισμός: Κορυφή Κουκουργιάκος (υψόμ. 1015μ.) 39 17 47.08Ν 51 47 23.78Ε
Από την θέση Χαλικάκι υπάρχει δυνατότητα ανάβασης στην εύκολη και όμορφη κορυφή Κοκκοργιάκος ακολουθώντας την σήμανση με μπλε κύκλο σε κίτρινο τετράγωνο που περνά με νοτιοδυτική κατεύθυνση απέναντι από το λιβάδι όπως δείχνει κατατοπιστική ταμπέλα κατεύθυνσης. Απέναντι από το λιβάδι περνάμε λίγο δεξιά από ένα μικρό μαντρί και διασχίζουμε κάθετα τον χωματόδρομο. Ανηφορίζουμε ευθεία με νοτιοανατολική κατεύθυνση μέσα σε λιβάδι αφήνοντας στα αριστερά μας ένα εξοχικό σπίτι. Μπαίνουμε σε δάσος και ανηφορίζοντας πιάνουμε το διάσελο της Φόνης και αντικρίζουμε την λίμνη Πλαστήρα. Συνεχίζουμε ελαφρώς κατηφορικά και περνάμε ρεματάκι για να ανέβουμε στην απέναντι πλαγιά στο πυκνό μικτό δάσος βελανιδιάς και καστανιάς. Η ανηφόρα γίνεται πιο έντονη και μετά από μερικά ζικ-ζακ κατεβαίνουμε αριστερά για να περάσουμε κοίτη μικρού ρέματος. Απέναντι στρεφόμαστε δεξιά, ανηφορικά και συναντάμε δασικό δρόμο. Τον περνάμε κάθετα και μετά από τριάντα μέτρα στρεφόμαστε αριστερά στην πλαγιά που μας οδηγεί σε ράχη δασωμένη με βελανιδιές. Αλλάζουμε κατεύθυνση προς ανατολικά για να ακολουθήσουμε την ανηφορική ράχη μέσα στο πυκνό δάσος βελανιδιάς και σε 300 μέτρα φτάνουμε στο κολωνάκι της κορυφής στην άκρη λιβαδιού. Από δω έχουμε καταπληκτική θέα προς την λίμνη και τις απέναντι βουνοκορφές με πιο χαρακτηριστική την κορυφογραμμή της Κοιμωμένης των Αγράφων. Ιδιαίτερα εντυπωσιακές είναι οι εικόνες τον χειμώνα όταν η διαδρομή έχει λίγο ή και καθόλου χιόνι και είναι δυνατή η ανάβαση και ατενίζουμε την χιονισμένη λίμνη και τα γύρω βουνά. Η κλίση του εδάφους επιτρέπει σχετικά εύκολη ανάβαση όταν το χιόνι δεν ξεπερνά τα 40 εκ.

Κατεβάστε το αρχείο GPX της διαδρομής από εδώ μέσω DROPBOX

ή από εδώ μέσω DRIVE

Download αρχειο zip με GPX και περιγραφή